تماس با ما

درباره ما

 
آخرين مطالب
نوشته شده در  مطالب گوناگون

 

سونی با پرده‌برداری از چند محصول برخوردار از فناوری 3بعدی نشان داده که بر بازار این صنعت تمرکز کرده است. در نمایش اخیر این دست محصولات سونی در لندن، پیام سونی این بود که «ساختن محصولات 3بعدی کار ساده‌ای است، اما خوب و به‌درد بخور ساختن آنها سخت است!»

 پیام سونی این بود که «ساختن محصولات 3بعدی کار ساده‌ای است، اما خوب و به‌درد بخور ساختن آنها سخت است!»

در میان سخت‌افزارهایی که باید برای نخستین بار نمایش داده شوند، 3 نوع تلویزیون 3بعدی براویا نیز وجود دارد. یکی از آنها در اول ژوئن به‌مناسبت جام‌جهانی به بازار آمد و 2 مدل دیگر در این ماه به بازار عرضه خواهند شد. در این مراسم سری جدیدی از دستگاه‌های پخش‌کننده بلوری نیز معرفی شدند که همه آنها به‌غیر از یک مدل، دارای قابلیت 3بعدی نیز هستند.

سونی سلطان سه‌بعدی

سونی یک سرمایه‌گذاری بزرگ در بازار لوازم دارای مصارف خانگی 3بعدی کرده که به موازات تلویزیون‌های 3بعدی ، نمایشگرهای 3 بعدی رایانه‌های PC نیز بخشی از این بازار را شامل می‌شوند.

 

فناوری 3بعدی برای سونی یک اولویت است و به‌همین دلیل سونی این همه پول را برای شناساندن آن به مصرف‌کنندگان، هزینه می‌کند. محتوای پیام سونی این است که فناوری 3بعدی چنان با ارزش است که مصرف‌کنندگان باید آن را دست اول و چنان واقعی تجربه کنند تا به لذت واقعی فناوری 3بعدی پی ببرند. این انگیزه بازاریابی، سونی را تا آنجا پیش برده که حتی روی تصویربرداری صحنه‌های بازی‌های فوتبال جام‌جهانی نیز که در سرتاسر جهان به‌طور زنده پخش و در آینده جهت فروش بر بلوری نیز عرضه خواهد شد، از پیش سرمایه‌گذاری عظیمی کرده است. به‌عقیده سونی این فرمت جدید نیز درست به عظمت حالت 2بعدی خواهد رسید و پیشروی آن طوری خواهد بود که این تصور عمومی در مورد محصولات تزئینی 3بعدی را کاملا تغییر خواهد داد.


 

سونی با پرده‌برداری از چند محصول برخوردار از فناوری 3بعدی نشان داده که بر بازار این صنعت تمرکز کرده است. در نمایش اخیر این دست محصولات سونی در لندن، پیام سونی این بود که «ساختن محصولات 3بعدی کار ساده‌ای است، اما خوب و به‌درد بخور ساختن آنها سخت است!»

 پیام سونی این بود که «ساختن محصولات 3بعدی کار ساده‌ای است، اما خوب و به‌درد بخور ساختن آنها سخت است!»

در میان سخت‌افزارهایی که باید برای نخستین بار نمایش داده شوند، 3 نوع تلویزیون 3بعدی براویا نیز وجود دارد. یکی از آنها در اول ژوئن به‌مناسبت جام‌جهانی به بازار آمد و 2 مدل دیگر در این ماه به بازار عرضه خواهند شد. در این مراسم سری جدیدی از دستگاه‌های پخش‌کننده بلوری نیز معرفی شدند که همه آنها به‌غیر از یک مدل، دارای قابلیت 3بعدی نیز هستند.

سونی سلطان سه‌بعدی

سونی یک سرمایه‌گذاری بزرگ در بازار لوازم دارای مصارف خانگی 3بعدی کرده که به موازات تلویزیون‌های 3بعدی ، نمایشگرهای 3 بعدی رایانه‌های PC نیز بخشی از این بازار را شامل می‌شوند.

 

فناوری 3بعدی برای سونی یک اولویت است و به‌همین دلیل سونی این همه پول را برای شناساندن آن به مصرف‌کنندگان، هزینه می‌کند. محتوای پیام سونی این است که فناوری 3بعدی چنان با ارزش است که مصرف‌کنندگان باید آن را دست اول و چنان واقعی تجربه کنند تا به لذت واقعی فناوری 3بعدی پی ببرند. این انگیزه بازاریابی، سونی را تا آنجا پیش برده که حتی روی تصویربرداری صحنه‌های بازی‌های فوتبال جام‌جهانی نیز که در سرتاسر جهان به‌طور زنده پخش و در آینده جهت فروش بر بلوری نیز عرضه خواهد شد، از پیش سرمایه‌گذاری عظیمی کرده است. به‌عقیده سونی این فرمت جدید نیز درست به عظمت حالت 2بعدی خواهد رسید و پیشروی آن طوری خواهد بود که این تصور عمومی در مورد محصولات تزئینی 3بعدی را کاملا تغییر خواهد داد.

سونی سلطان سه‌بعدی

خواست مصرف‌کنندگان این است که این فناوری به منازل آنها راه یافته و تجربه آنها از سرگرمی‌های خانگی را ارتقا دهد. اما کاربران هنگامی به ارزش واقعی این فناوری پی خواهند برد که مشاهده فناوری 3بعدی بی‌نیاز از عینک مخصوص امکان‌پذیر شود که این تصور به‌هیچ وجه دور از ذهن نبوده و نخستین گام‌های طرح و توسعه آن به‌صورت جدی پیموده شده که به‌طور قطع نتیجه خواهد داد.

 

منبع: سونی

برگرفته از جام جم آنلاین




۱۳۸٩/٦/٢۳